Friday, January 2, 2009

哟哟~~CS 大日子~~

从昨天的CS presentation 看来,我们班分成四组..有两组已经吵架了...

先来说第一组,也可以是说帮我们被他"下手"过的可怜人出一口气,还是说他们作风大胆??O.O不过怎样都好心里总算是爽翻了~~(包括我,他还欠我钱啊= =顶他的)

大家有被那礼貌到想k 他的那个多多理由先生有任何意见?我对他很有意见..整天礼貌来礼貌去,礼貌到老子想打他..功课就好象是借由礼貌来掩饰过去的..多多话说,但做出来的东西是垃圾来的!!简直可以说是没有做!!!垃圾垃圾垃圾垃圾!!!!最好他被换去别的组或者他干脆不要再念下去更好..!!(但还了我钱先,过后的理你都傻,谁欠我钱都可以,但他就不行!!)顶他的肺!!他昨天终于被投诉了~~!!NARNILA,MULINDRAN~~爱死你们两个大胆的敢敢发言者~~!!我在这里向你们致敬!!那个该死的先生还对他们两个摆黑脸,难道一直以来他都没有SENSE到我们是多么的讨厌他的吗??你摆黑脸也没有人会理你的啦,因为你已经是DML1的学生的黑名单了啦!!..我是说对NARNILA和MULINDRAN...NARLINA有说一句:ALL OF THIS PEOPLE HAVE THE HISTORY ON HIM! 哇这句我爽爽爽!!!!!

总之就多谢两位大侠~~^3^

第二组吵架的呢,说实在我也不清楚..很厉害的就直接在老师面前吵起来了..
问题所在好象是没有一起上色而导致出来的作品..不好..
对他们不是很了解,所以就不大方便给多多意见...但是在结束前..我还是要..HAIZ..U5 啊 U5...

5 comments:

PILLA CHEN said...

hahaha!!!very song!!!but ho....take it normal....all of us aso got mistake....so...juz leave him at 1 side....we enjoy our study life!!haah!!

VR最高 said...

haiz if me is him, i sure no face to continue in DML already.. = =

even same region with him de ( i mean mulindran ) also dun like him.. what can v say? haiz haiz..

SoraSoul said...

Wee tat day we all on the spot , the movie dam nice ~ reli wish gt popcorn in hand n rec down the movie ~ hahahahahahahaha

Abt another group 1, i heard is gt 2 ppl didnt do thing all throw gv 1 ppl do, 1 ppl do all 3 picture n bcome like tat, still wan to b like tat cis cis cis......

PILLA CHEN said...

YALO..IF ME ASO NO FACE TO CONTINUES STUDY~~HAHA!!!POP CORN..LOL~~U VERY ENJOY O!!WAHAHA~~YALO..ENJOY OUR LIFE...TAKE POPCORN N WATCH MOVIE..HAHA..ANOTHER GROUP IS ACTUALLY THE GROUP DIN COMMUNICATE WITH US DE..THE GIRL SO DIAO~~THE GUY SO LET US TULAN~~HAIZ...THEY LIKE~~

SoraSoul said...

We still young sure we need to enjoy, dun b like oldman so fast relax at kampung...

Alot ppl osso see the boy look oso beh syok/song, 1 of them is me la kakakakakakakakaka

Girl very lc sia ==